Min stora killar

 
Nästa vecka fyller Alexander fem år och jag kan verkligen inte förstå hur fort fem år egentligen kan gå?
Just nu är du inne i en rollspelsfas och favoritlekarna är "tjuv och polis" och "mamma, pappa, barn". Du kämpar med både ögondroppar 4 ggr per dag, ögonlapp och nu 10 dagars nya antibiotikakur för örat - och du klagar inte. Min rediga kille som är så snäll och hjälpsam och som gör mig så stolt varje dag. Jag älskar dig!!
 
Jonathan börjar bli stor han också - och är så duktig på att prata, fast han bara är dryga 2 år så ramlar det ut både tre, fyra och ibland femordsmeningar. Vi förstår mer och mer. Din stora idol är storebror. Sedan en tid tillbaka sover du med ena sidan på spjälsängen borta så att du kan ta dig ur sängen på egen hand på morgonen. Du älskar att sparka boll och "bitte mkiiin (dvs Blixten McQueen).
 
Jag måste ta mig tiden ibland att skriva ner barnens utveckling och var de är just nu. Det känns som sagt ofattbart att det precis om hörnet är fem år sen jag blev mamma för första gången.
 
Jag älskar er mest av allt i hela världen mina pojkar, och det är jag noga med att tala om för er flera gånger varje dag. Tack för att ni finns!! <3
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lottiz

Så fina de är grabbarna :-D Visst glömmer man fort.

skriven

Kommentera inlägget här :