Stolt över mig själv

Imorse såg jag till att ta på mig träningsmunderingen innan vi gick bort till dagmamman. När jag hade lämnat pojkarna hos M & M (inte godiset) så gick jag en PW bort till Härlanda Tjärn, där jag sprang runt. Jag hade som mål att klara mig hela vägen utan att gå - trots uppförsbackar - och klarade det! Tiden är ingen atlettid direkt men å andra sidan är det bara tredje gången jag springer sen jag köpte löparskorna för 1,5 vecka sedan. Jag är
så grymt nöjd med dem.

Mina fina Misuno - sitter som en smäck på de Elinska fötterna!

Jag är så glad att jag har kommit igång med träningen nu - och att det blir blandat med cykling, löpning och simning ibland. Det känns lagom för mig. Tanken är förstås att jag ska springa längre än 3 km så småningom, men jag börjar långsamt och tänker se till att få upp konditionen ytterligare lite mer innan jag avancerar sträckan.

 

Kram på er

 

Kommentera inlägget här :