Vab-torsdag

 
Fina Josefine, bild från Instagram där jag heter photosbyarvegil. Följ mig gärna där, ska bli bättre på att uppdatera.
 
 
Annars blev dagens kvällstur på kirurgen inställd eftersom dagmamma ringde hem barnen, eller framför allt Jonathan, innan jag ens hunnit gå iväg. Han mådde prima imorse men hade tydligen varit lite hängig. Det märkte jag inte av här hemma kan jag säga, men jaja ...  Imorgon är jag ledig och sedan blir det jobb i helgen. Förutom det blir det också Me & I - party på lördag. Lite dåligt med folk, bjöd över 40 st och än så länge är det min syster och Sita som kommer. Ni östgötar är ursäktade ;)

Annars ska jag börja lägga upp lite nya mål för mig själv. Efter semestern och när Pär började sin långa pendling till Tjörn varje dag, tappade jag stinget med löpningen. Har varit ute med syster nu några gånger och sprungit men har inte alls samma rutin som jag hade då. Jag behöver komma ut så det är dags. Ska lägga upp en plan, har så många oavslutade projekt som gnager i mig, så jag får helt enkelt göra en prioriteringslista och bestämma mig för vilken som går först. Jag tror att det kommer att bli att läsa ut en bok jag lånat av syrran för ETT ÅR SEN eller så.. ;-)

Kommentarer :

#1: emma

Ni har ju haft lite annat och pyssla med in emellan...typ gifta sig =)

skriven

Kommentera inlägget här :