Natthimmel

I måndags kväll vid midnatt, passade jag på att fotografera dessa två bilder från min balkong. Dessvärre är det för mycket störande gatubelysning här för att få till den ultimata natthimmlen, men jag hoppas kunna få dem bilderna på fredag då Pär och barnen hämtar mig och vi sover en natt ute på landet innan vi skall på Bäversafari på lördag.
Tills dess skall jag plugga på lite kring att fota natthimlar så jag förhoppningsvis kan visa några fina bilder här, Nu beger jag mig mot min andra natt av tre, och semestern känns härligt nära. Har haft en sådan ovanligt hög energi idag trots att jag bara sovit 6 timmar idag och dessutom jobbat 3 nätter i helgen som var. Tror det är psykologiskt, att jag vet att semstern snart är här, och dagens vinst gjorde helt klart att energinivån steg flera nivåer.
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Den andra blev ju fin iaf. Har själv aldrig fotat natthimmel, men får väl ta att göra det snart, bara få ändan ur ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :