Lurad ....

... åh känner mig så lurad. Gått sedan helgen och fått sammandragningar som gjort ont i någon timma.. och så går de över igen..  och så komemr de tillbaka nästa dag.. men så går de över igen. Sådär håller det på.. Idag har de hållt på mellan 17 och 21 men nu har det lugnt sig igen... suck.  
 
När ska hon egentligen komma ut?! På fredag ska vi träffa en läkare för att bestämma hur länge över tiden jag får gå.. förmodligen blir det inte så länge. Mitt blodtryck (främst undertrycket) har börjat stiga nu.. även om det hållit sig stabilt senaste månaden så känns det som en onödig risk att det ska börja stiga ytterligare. Om jag får beställa lillfisens ankomstdatum så hoppas jag att jag får bli igångssatt på måndag så vi hinner hem innan julafton. Men helst av allt får hon komma nu denna vecka då vi har barnvakt utan problem hela veckan. 
 
Imorgon får det bli en magbild... vecka 39+2 nu.. och 39+3 imorgon. Idag får ni en bild på en annan kula....
 
 

Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Det sägs ju att trean är en luring. När det drog igång med Noel blev det en pyspunka med vattnet sen hade jag inte en värk fram till dagen därpå och då när det väl drog igång sa det bara pang och 2,5 timma efter föddes han. De andra tog betydligt längre tid på sig. Hoppas bltr håller sig och att liten är ute innan veckan är slut. Idag tyckte jag var ett bra datum annars ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :