Färdig!

Jag inväntar betyg från studieuppgifter från sista kursen i pediatrisk omvårdnad - men om jag inte failat totalt är jag alltså nu klar med mln utbildning till barnsjuksköterska!! 


Såhär glad kan man va!

Denna veckan har jag påbörjat min bredvidgång - som fortlöper ungefär som min praktik känns det som. Förutom att jag ska få in utbildning i respirator, övervakning, gå bredvid på uppvaket, och massa annat på kommande fyra veckor. Japp. Fem veckors intro (plus fem veckors praktik) är det som gäller. Sedan börjar jag på BIMA om allt faller väl ut - ett slags mellanstopp från IVA till avdelning (eller tillbaka till IVA). Det är så oerhört mycket att lära sig - vissa dagar känner jag mig helt värdelös och andra dagar känns det bättre. Men på det stora hela känns det rätt! 


Kommentera inlägget här :