På ny kula

Jag vet inte om någon tittar in här fortfarande - men jag har ändå bestämt mig för att ge bloggen och skrivandet en ny chans. Den kommer att få en ny design och kommer bli lite mer anonym är tidigare. Så alla gamla inlägg kommer att arkiveras på en vald plats. Alternativt lösenordsskyddar jag bloggen för att det åtminstone ska vara lite svårare att kika in - och så börjar jag på ny kula med en helt ny blogg. Det senare låter mer lockande. Jag vill utvecklas i mitt skrivande - min fotografiska sida har redan fått en egen domän som jag sakta håller på att bygga upp.

Det är idag 38 dagar kvar tills den 19
November. Då arbetar jag min sista dag på barnsjukhuset. Det är inget fel på arbetsplatsen - kollegorna börjar jag lära känna nu - men kraven är för höga. Jag passar inte för att arbeta med svårt sjuka barn och ansvara för deras liv. Inte på det här sättet. Jag tror friskvård och hälsofrämjande arbete kommer passa mig mycket bättre. Förhoppningvis också ge mig energin tillbaka att fortsätta ta tag i mina drömmar och önskningar.

Kommentera inlägget här :