Dags att skärpa till sig...

... och dyka ner i skolans värld igen. Jag har precis laddat ner alla studieguider, närvarorapporter och andra viktiga dokument för bägge praktikkurserna. Mailat verksamhetschefen på barnavårdscentralen där jag (äntligen!) fått en praktikplats - enbart tack vare underbara Salle som tog kontakt med sin mamma som hjälper mig. mailat skolsköterskan på skolan där jag ska vara och göra fältstudie, och mailat runt till några olika lärare på högskolan Jönköping. Jag tycker om ordning och reda, och att planera mina tider. Nu känns det som att jag äntligen kan börja planera.
 
Nu hoppas jag att inskolningen med Mathilda går bra också, men med tanke på att hon inte ens saknat mig när jag varit på sjukhuset med grabbarna halva dagen i fredags, medan hon var med morfar och Sita, så känner jag mig inte jätteorolig. 
 
 

Kommentera inlägget här :