Nya tider

Nu kommer jag vara kryptisk här, men tids nog, om allt går bra, tänker jag berätta :-) jag kan iallafall säga att jag kommer påbörja någonting i höst som jag tänkt på i flera år. Det kommer innebära en massa slit för mig så därför vet jag inte om jag kommer fixa det, och därför vill jag inte ropa ut vad än. Främst för att en del i min närhet nog inte skulle förstå varför. Men som tur är har jag en blivande make som stöttar mig i allt jag hittar på, och som ser att jag behöver detta. Så i höst är det full fart framåt :-) bara att kämpa på!

Kommentarer :

#1: Lottiz

Kan det vara så att du ska studera? Vad det än är lycka till.
Såg hos Jossan att det var Elin som namnsdag idag också så grattis på namnsdagen :-D

skriven
#2: Emma

Hm låter klurigt syster! Men studera har du pratar om tidigare....

skriven
#3: Emma

Låter galet kul och spännande vad det nu är, fortsätter följa din blogg och ser om nyfikenheten blir stillad. (om de finns nått ord som heter så)

Tusen tack för att du kommenterade i min blogg. Blev jätte glad för dina ord.

Hälsningar Emma

Svar: Vad roligt att du fortsätter läsa - jag kommer att berätta tids nog. Jag vill bara se att jag klarar av det och att jag är säker på min sak :)
Blir glad att höra att mina ord hade en positiv effekt! Hälsningar Elin S
Arvegil

skriven

Kommentera inlägget här :