Jobb jobb jobb

 
 
 
Denna vecka arbetar jag 6 dagar av 7, min enda lediga dag är på fredag. Då kommer syster med familj hit för middag, "På spåret" och allmänt fredagsmys. Det ser jag fram emot. Nästa vecka jobbar jag som stor kontrast mot denna vecka bara en dag så då hoppas jag att jag ska komma ut och fota våren som är i antågande.
Hoppas ni får en fin tisdag, vår började med besök hos hjärtläkaren med Alexander, och en parkeringsbot.. den sista hade vi gärna sluppit men det är bara att betala och se glad ut. Läkarbesöket gick tack och lov bra.
 
 
Vårtulpaner i vårt kök som jag la upp på Instagram, där jag heter photosbyarvegil.
 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Gud vad du jobbar. Jag saknar inte de där 6/7 veckorna. Även om man blir mer ledig en annan vecka. Nej jag känner mer o mer för må-fre jobb faktiskt, slippa kvällar och helger. Men de jobben är det ont om ;-) Ta det lungt nu på jobbet och stressa inte för mycket.

Svar: Visst vore rak vecka härligt? Fast allt har ju sina pros och cons såklart. Än så länge är det en bra vecka, bara en kväll kvar imorgon och sen är jag ledig på fredag!
Arvegil

skriven

Kommentera inlägget här :