När man försöker få till en mor-söner bild..

... när snön kom tillbaka, var vi ute och busade. Då hade jag med mig kameran för jag tänkte att NU SKA VI TA EN BILD PÅ MIG OCH POJKARNA.
 
 
Men det här med att sitta stilla var inte riktigt deras melodi... och det snöade massor, räckvidden på fjärrutlösaren för liten så jag var tvungen att sitta väldigt nära.. och eftersom det som sagt snöade ville jag inte byta objektiv där och då .. så med andra ord är dessa två de enda bilderna jag fick den dagen ;)
 

Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hehe kul du visar den sidan också, det händer ju de flesta :-)

Svar: Ja, det blev ju lite roliga bilder ändå :)
Arvegil

skriven
#2: Queen of Kammebornia

Men det blev bilder iaf! Och nästa gång kanske det blir som du tänkt :)

Svar: Precis, så får man se det :)
Arvegil

skriven

Kommentera inlägget här :