Vinterns sista pulkarace?

Som ni säkert redan har sett inne hos Lottiz, så besökte vi dem i helgen och åkte bland annat iväg på utflykt till en superbra pulkabacke. Vi hade verkligen jättetrevligt i helgen, och hoppas verkligen att de kommer ner snart så att vi får bjuda tillbaka. Vi tänkte bland annat vi kunde gå på utflykt till Bokedalen, det är som gjort för att ta fina vårbilder!
 
Här kommer några av mina bilder från vår pulkaåkning. Jag inser att jag måste bli bättre på att fotografera, alltså inte bara inställningar etc utan även att faktiskt TA KORT, hela tiden, inte bara en stund. På tal om att lära sig så fick jag även prova Lottiz macroobjektiv (fast inspirationen fick sig en blackout så jag tror jag fotade detaljer på min egen kamera...) och känner att jag fick med mig många bra tips från min fina vän.
 
Tack igen för en mysig helg, fler bilder kommer imorgon :)
 

Kommentera inlägget här :