Sista bilderna från min photoshoot med Tristan och Karin på Dyrtorps Brukshästar

 
Jag kan helt ärligt säga att det här är en av de roligaste fotograferingarna jag gjort på länge. Det var så himla roligt att ha ett uppdrag, även om det var jag som bett om att få fotografera och inte tvärtom. Förhoppningsvis kanske bilderna kan komma till användning för Karin i sin verksamhet också.
 
Nu ska jag sätta mig och titta igenom bilderna jag tog på Miro, hennes Golden Retriever. De dyker upp här vartefter tillsammans med lite fler bilder från vårt besök på gården. Men detta var alla bilderna på Tristan, denna underbara Nordsvensk <3

Kommentarer :

#1: Karin

Du är så duktig Elin! :-)

Det va så roligt att ha er på besök, ni är hjärtligt välkomna tillbaka! :-)

stor kram

p.s På midsommar kör vi uppe i Ucklum på midsommarfirandet, kanske något att ha som fotouppdrag?! d.s

Svar: Vilken tid är det? Jag jobbar till kl 15 på midsommarafton dessvärre men om det är efter den tiden ska jag försöka ta mig dit innan jag fortsätter ut mot Stocken på Orust
Elin Arvegil Caesar

skriven
#2: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Vilka fina Elin. Och den när de rider i alen & man ser hela häst i vagn var ju helt underbar. Förstår ni måste haft roligt när ni tog dessa bilder.

skriven
#3: marina

Härliga bilder. :)

skriven
#4: marina

sv. Ja det är det verkligen. :)

skriven
#5: Karin

Det börjar nog på förmiddagen redan, men det kommer fler tillfällen till fotografering! :-)

Boka in första helgen i september....då är det hästar o annat på Backamo!

o den 31/7 o 1/8 är det premiering på Henån resp i Uddevalla...då finns det massor av hästar o fota!

kram

Svar: Om det är första hela helgen i Backamo så är jag ledig :) likaså har vi semester bägge två 31/7 och 1/8 så det skall gå bra, tack för tipsen. Fotar allt jag kan! Kommer gärna tillbaka och fotar din hingst sen också.
Elin Arvegil Caesar

skriven

Kommentera inlägget här :