Tillbaka upp ur dimman...

Hej på er!
 
Jag har inte varit så aktiv den senaste tiden vilket beror på att jag inte har mått så bra av olika orsaker. Något som till slut fick mig att fatta beslutet att skjuta upp min praktik den här vårterminen. Så med några veckors "Vila" (dvs enbart jobb) så börjar jag nu ta mig upp ur dimman igen. Tänkte därför också försöka ta tag i mitt skrivande, som jag ju behöver för att må bra om inte annat.
 
Jag har inte skrivit så mycket om min flytt och det har jag tänkt att göra, likaså lite om framtiden och vad sommaren som snart står för dörren har att föra med sig.
 
Hoppas att det finns några kvar här som orkar läsa :)
 
Kram Elin
Jonathan leker nere vid vattnet en vacker majkväll som nästan kändes som sommar.
 
 
 
.
 
 

Kommentarer :

#1: Natalie

Skönt att du börjar må bättre. Har själv haft/har en jobbig period nu av olika skäl. Fått remiss till en kbtterapeut. Så kommer bli skönt att få någon att prata med.
Kram kram

Svar: Jag förstår att ni har det tufft med Tindra och allting kring det. Skönt att du får hjälp <3 kram
Elin Arvegil Caesar

skriven
#2: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Låter som du valt rätt beslut. Vi har ju många år vi ska hålla så varför stressa igenom en utbildning. Ibland kommer saker emellan och då är det bra att man följer sitt hjärta KRAMAR

Eran semester när ni båda är hemma passar inte alls med våran. Vecka 27 skulle varit perfekt eller vecka 30. Men är ni kanske lediga nåt båda mitt i veckan eller helger i sommar så kanske det går att få ihop nåt ändå? Vecka 28 och vecka 29 är vi upptagna annars kan vi nästan när som tror jag.

Svar: Vecka 27 på helgen fyller Alexander år och då är det Riddarspel här vid Bohus Fästning som vi tänkte överraska honom med. Om ni vill och kan är ni välkomna mer då, men vi vill nog inte åka österut den helgen. Vecka 30 ska jag kolla hur jag jobbar på och så återkomma :) kram
Elin Arvegil Caesar

skriven

Kommentera inlägget här :