Underbara Skottland

Jag och Ylva är redan nu helt begeistrade över att vi faktiskt ska åka till Skottland i augusti. Vi ska göra det där stora äventyret som vi drömt om. Men augusti känns som en evighet bort, och även om jag har många saker jag måste ha klarat av innan vi kan komma dit - så längtar jag så det gör ont inom mig. Scottish Moments hade lagt upp den här underbara videon gjort av fotografen John Duncan på sin blogg - och jag är tvungen att göra detsamma. Helt enkelt underbar. Hur ska vi någonsin kunna ta oss hem igen? Jag är nästan säker på att jag kommer få behöva frakta över make och barn till Skottland istället och stanna kvar för alltid. Skottlannd måste ju också behöva sjuksköterskor, tänker jag?!
 
 
Om ni besöker Johans hemsida ser ni mer filmer han har gjort, bland annat den här nedanför.
 

Kommentarer :

#1: scottishmoments

Åh tack! :)

jaaa, visst är den helt underbar den filmen!! Det är flera av platserna i filmen jag inte har besökt än men gärna vill till. Och en regnig och stormig februaridag som denna i Aberdeen drömmer jag mig gärna bort till en somrig solnedgång på en bergstopp i högländerna! :)

Svar: Ja han är ju fantastisk på att fånga det vackra. Såg du filmen "behind the scenes?" Så impad över att han ger sig ut och campar sådär mitt ute i ingenstans för att få absolut vackraste vyn och ljuset. Det är mina takter!
Elin

skriven
#2: Bara brittiskt / Charlotta

Åh då har ni något att se fram emot. Högländerna är vackra så man gråter och Edinburgh är fantastiskt kul.

Svar: Åh det låter lovande, nu längtar jag ännu mer :D
Elin

skriven

Kommentera inlägget här :