Nu är jag barnsjuksköterska

 
För precis en vecka sedan trillade sista poängen in - och jag skyndade mig att ansökan om examensbeviset. 60 dagar max ska det ta men jag hoppas att det, trots att det är mitt i semestertider, ska komma snabbare. 
 
Så stolt över mig själv faktiskt!! Det har inte gått som på räls, men jag klarade det till slut iallafall.
När jag nu kan lägga skolan bakom mig, antar jag en ny utmaning. Att lära mig spela gitarr. Spelat två dagar nu och mina fingrar är lite ömma kan man säga. Kommer nog behöva en invänjningsperiod.
 
 
 
Nu väntar jobb hela helgen, jag ska snart gå och lämna lillfia på förskolan. Blir att sova på jobbet inatt eftersom jag jobbar till 22 idag och börjar 06.45 imorgon bitti igen.  Ha en fin helg alla.
 
 
Lillfia som blir 18 månader imorgon! 11,8 kg kärlek <3

Kommentera inlägget här :