Ledsen

 
 
Det känns litegrann som att mycket går emot mig just nu. Kamerablixten går sönder, och nu har ett paket jag väntat så länge på, kanske försvunnit med posten. Det är My Peak Challenge supporter-pack som jag fått en avi om från posten, men när jag nu försökt hämta ut paketet torsdag, fredag och idag tisdag, så ser bara personalen i datorn att det "är på väg". Spårar jag det via Royal Mail Service - brittiska posten - så skall det ha anlänt hit till Stenungsund.
 
Jag vet, både blixten och paketet är materiella ting, och för det senare så har jag ju oavsett skänkt pengar till Bloodwise när jag köpte det. Men jag hade verkligen, verkligen sett så mycket fram emot att få det hem på brevlådan. Besvikelsen är bitter, så bitter.
 
Jag hyser hopp om att det ska dyka upp till slut men pessismist som jag är (just nu i alla fall) så känns det tyvärr inte så. :(
 
 

Kommentera inlägget här :