Vintriga minnen denna regnruskiga söndag

 
 
Idag är det riktigt ruskväder. Jag hade tur som kom ut och sprang innan det började vräka ner. Tyvärr ville Runkeeper ännu en gång inte samarbeta med GPSen och jag vet inte riktigt hur långt jag egentligen sprang. 8 km på 30 minuter är lite för bra för att vara sant - tyvärr.
 
Jag är fortfarande lite krasslig men har kommit mig ut och sprungit 4 gånger denna veckan. Det känns gott! Jag tippar att jag har sprungit runt 2 mil totalt. Nu ska jag börja introducera annan träning för att komplettera löpningen men får se hur det går då jag har extremt ont i min handled vid viss sorts belastning. Till exempel bära Mathilda.. inte särskilt lätt att vila när jag är högerhänt men försöker "tänka vänster" så mycket det går och använda andra svagare armen till sådana moment. 
 
Bra motivation där ute är alltid att tänka såhär. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :