Jag har vunnit!!

Jag är inte så aktiv på att vara med i tävlingar, men nu är det andra gången detta året som jag har tur att vinna när jag faktiskt bestämmer mig för att vara med. Monas Universum hade tävling där man skulle gissa var någonstans hon befann sig med hjälp av två ledtrådar. Med lite geografiletande (google is my friend) och klurande så gissade jag till slut på Skillingaryd. Sedan såg jag att det inte var särskilt många andra som gissat på den orten just då, så jag tänkte att jag kanske hade haft fel.
Men sedan fick man veta att det VAR Skillingaryd hon var i - och då började hoppet växa. Så när jag gick in på henns blogg idag så visade det sig att det var jag som vann.
 
Vinsten då?
 
Denna helt underbara kaftanen från Plain Vanilla som jag hoppas att jag skall kunna få på mig.
 
 
(Bild från Plain Vanillas hemsida)
 

Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Grattis vad roligt. Tror den kommer bli jättefin på. Hoppas man får se en bild sen ;-)

Svar: Jajamän, den kommer med på bild!
Elin Arvegil Caesar

skriven
#2: Natalie

Stort grattis!

Svar: Tack så mycket!
Elin Arvegil Caesar

skriven

Kommentera inlägget här :