Kusinbus hos morfar & Sita

 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lottiz

Härliga bilder.

Svar: Ja de är härliga att titta på!
Elin Arvegil Caesar

skriven
#2: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Svar angående att ses. Vecka 28 är vi hemma från onsdag em/kväll och till söndag så onsdag em/kväll-fredag fm kanske funkar?

Svar: Svarat på denna hos dig ;) kram!
Elin Arvegil Caesar

skriven
#3: Sandra - Breakaway

Vilka härliga färger i bilderna! :)

Svar: Tack så jättemycket Sandra, jag är väldigt nöjd med dem själv. Kram
Elin Arvegil Caesar

skriven
#4: Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Menade vecka 29 när jag skrev då ni skrev att ni kunde ;). Förlåt att jag skrev fel vecka.

Svar: Lugnt :)
Elin Arvegil Caesar

skriven
#5: Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Annars skulle vecka 31 funka oxå, det väl sista veckan i augusti? Jag fyller 2 och 3 ska vi på gokart annars har vi inget inplanterat den veckan tror jag. Kanske funkar bättre för er där en vecka 29?

Svar: Ja men det kan väl vara roligt att komma upp och fira dig?! Vi kan ju komma i början av veckan? Kram
Elin Arvegil Caesar

skriven
#6: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jamen då kör vi på det måndagen eller tisdagen vad funkar bäst och hur länge vill ni stanna? Spelar absolut ingen roll för oss vilken dag för vi har som sagt må-tors helt oplanerat.

skriven
#7: Linda

Fina bilder :)

Svar: Tack!!
Elin Arvegil Caesar

skriven

Kommentera inlägget här :