Mathilda står, jag tar tag i min kropp och vintermörker

 
Dagsfärsk bild från palatset. Bönan har stått utan att hålla i sig i flera dagar nu, men idag lyckades jag äntlgien fånga det på bild och film också. 
 
Jobbhelg denna helgen, dock ledig imorgon. Igår fotograferade vi oss på jobbet då kollegorna ute på AW publicerade en bild från där de satt med vin och öl. Vi satte oss med varsin pepparkaka vi - fest. Men jag fastnade mest på bilden på mig. På hur jag ser ut just nu. Jag har en kropp jag inte trivs med, så det är dags att göra något åt det. Jag tror kroppen speglar mitt psykiska mående som åker jojo just nu, så jag får förslka ta tag i bägge två.
 
 
Denna bilden tog jag runt 7.20 igår morse. Det är verkligen mörkt när vi går upp på morgnarna nu. Mysigt med all belysning iallafall. Den hjälper så mycket. Vet inte hur man skulle stå ut den här mörka perioden utan levande ljus, adventsstakar och annan mysbelysning?
 
Bild från första adventsfirandet hemma. Imorgon är det andra advent och vi ska hitta oss en gran. 

Kommentarer :

#1: Corneli

Jag ska också ta tag i min kropp då jag inte är speciellt nöjd. Försöker att inte sätta alltför höga krav då det trots allt bara var 3,5 månad sen jag födde Vendelin.
Försöker mer tänka på VAD jag äter och hur mycket/lite jag äter av varje sak. Om du vill, så kan vi stötta varandra :) Älskar dig!

Svar: Det gör jag gärna syster, Jag älskar dig med <3
Elin

skriven

Kommentera inlägget här :