Hemska drömmar

Inatt hade jag en fruktansvärd dröm. Helkonstig också, för varken platsen eller situationen var egentligen rimlig. Men kontentan var att barnvagnen välte med Mathilda i så hon föll ur, och när jag tog upp henne var hennes skalle krossad. Jag grät med henne i min famn och grät på engelska (för vi befann oss i USA) att någon måste ringa ambulans om och om igen. 
Så vaknade jag och älskade dockan låg lugnt och sov i sin själsäng. Hag var tvungen att sitta och titta på henne en stund och prata med Pär innan jag kunde somna om. Men minnesbilden av hur jag tar upp henne och skallen är skadad har etsat sig fast. 


Kommentarer :

#1: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Usch vilken hemskt dröm och när det känns så verkligt också. Skönt att det ändå bara var en dröm och vi får verkligen hoppas inget sådant händer.
Tack för inbjudan till dopet också :-D Återkommer med svar om vi kan komma. Jobbar ju tyvärr och otroligt svårt att byta pass eller få semester en helg, men jag ska göra mitt bästa.

Svar: Hoppas verkligen du kan få ledigt!! ❤️
Elin Arvegil Caesar

skriven

Kommentera inlägget här :