Det börjar hända något!


Lillstrumpa börjar gapa när hon inser att det kommer mat på skeden, och har börjat "tugga" med munnen istället för att spotta ut precis allt. Vilket är super för nu äter hon lite extra olja i maten för att inte magen ska balla ur av smakisarna och då gör den ju mest nytta om den sväljs istället för spottas ut. :-)

Seg med uppdatering här. Hela familjen dras med förkylning och det är mycket nu inför skolavslutning och annat. 

Något roligt är iallafall att P har fått nytt jobb! From 1/8 slipper vi jourer och (förhoppningsvis) att P måste jobba över så mycket som nu. Framför allt att han ska trivas väl och bli bra behandlad av sin arbetsgivare. 


I veckan väntar lite olika "måsten" men jag tänkte försöka rycka upp mig och få det mesta gjort redan imorgon så att jag bara kan fokusera på det roliga sedan. 
Snörvel från sjukstugan 

Kommentarer :

#1: Nora Bååth

Vad söt hon är :D

Svar: Hon tackar för komplimangen och jag kan inte annat än hålla med 😎
Elin

skriven
#2: Isabelle Johansson

Vad söt :D

Svar: Ja hon är min lilla docka! Hon tackar så mycket!
Elin

skriven

Kommentera inlägget här :